Khamis, 1 Mei 2014

sahabat,kebahagiaan,kenangan..:)

assalammualaikum ^^

hell0 h0lla h0llie cikeb00m cikeb00m

ghinduu aku tak..??hahaha
 *ehh bajet macam k0 femes sangat je kan sampai tanye 0rang lain rindu kau ke tak*
brrr~~ kalau aku tanye s0lan macam nie(seperti diatas)aku paling bencilah feedback yang seghupe itu..-.-" s0 grrrrr~~ haha

0keyy..whatever..!! s0 n0w aku nak menaip pulakk..jangan ade sesape kacau aku..kalau ade yang kacau aku akan ku pancung dan darahnya akan ku minum..!! muahahaha muahahaha *evillaugh

lama dah x tulis bl0g nie..s0 n0w kalau nak start tulis balik memang memerlukan inspirasi dan angan-angan yang sangat tinggi bia cerita nampak menarik dan tertarik buat pembaca2 semua(gaya sembang macam ade banyak je pembaca bl0g kau) hahaha

.mukadimah
amik kau..yang banyak2 kat atas tu bukan mukadimah ghupenyee..hahaha..

BERKEINGINAN
serius aku cakap aku punye keinginan nak drive kereta sendiri pergi memane bawak kawan-kawan yang super kep0chiess(noran ajar) sangat tinggi plus meluas sekarang nie..
sebab?? entah,, maybe sebab aku teng0k n0ran yang dengan selamba je bawak kami pergi jalan2 k0tt..ya Allah sangatlah ser0n0k aku rase kalau aku dapat bawak family atau kawan-kawan aku pergi jenjelan kat mane-mane dan aku yang drive masa tu...perghh rase-rasenye perasaan memang tak dapat dikawal dah..ntah2 sampai tahap gembira yang b0leh meleleh ayaq mata syawal tu ape..hahaha klak0

KASUT GUWA PUTUS
-,-"..memang tak dapat diungkap dengan kata-katalah bila kasut tetibe putus tyme keluar dari kereta.
tapi kene ungkapkan jugak kat member2 aku..kalau tak acane aku nak c0ver aku punye kasutt tu kan?? perghh perasaan tyme tu..cube k0rang bayangkan kelua2 kereta niat nak pergi secret resepi tibe-tibe bila keluar kasut k0rang putuss..!! makk aii..rase nak maki je kasut tu tau x..!! tapi nasib aku puase je tyme tu,,s0 kesabaran aku banyaklah..kalau tak mmg kene dah kasut tu..hahaha -.-"..terj0ngket2 aku jalan sebab nak c0ver kasut...k0n0n 0key lah b0le c0ver lagi sebab 0rang x ramai dekat jalan tu..tup-tup bila sampai depan pintu secret resepi,punya lah ramaii manusia kat dalam tu..1 malaysia lagi..cina melayu india semua ada,,hurmm aku p0n ape lagi..perasaan nak masuk secret resepi tu macam dah hilang je..yelah gila nak masuk sercret resepi dengan kasut putus..!! secret resepi k0tt!! nak dikatekan kedai yang agak tinggi tarafnye,,tiba-tiba aku masuk dengan kasut putus..x ke klak0 tu,,hahaha
tapi nasib ade gha..die memang penyelamat aku lah..die yag t0l0ng c0ver aku pnye kasutt,,Ngee~ tq ye beb..s0 ku dapatlah masuk dengan hati yag tenang..ceeehhhh,,hahaha sepanjang dalam kedai tu aku asik cakap dekat die0rang je..lepas makan nie teman aku pergi kedai kasutt..x lalu aku nak jalan dengan kasut putus..hahaha,,nasib n0ran baik t0l0ng bawakkan pergi kedai kasutt..walaup0n parking agak jauh,,hahaha
hurmm..walaup0n dengan macam bende B***H je yang berlaku ari nie,,but bende nie lah yang kite panggil as kenangan right..?? sweet mem0ries bak kate 0mputihh,,kahkahkah

sebenanye banyak lagi bende nak cerita,,tapi aku rase kalau aku taip kat sini mau sampai luse tak abis..-,-" aku rase ckuplah k0tt cerita pasai keinginan aku nak drive sekaligus pasai kasut putus..hahaha
ade terase pelik tak aku cerita pasai kasut putus nie..?? kenapa aku rase macam pelik je tulis bl0g pasai kasut putus.hahaha..tapi tak pe k0tt,,sape berani nak tegur aku kan..bl0g aku k0tt..hahaha tpi kalau ade yang tegur p0n xpe jugak..b0le aku baiki sikit aku punye penulisan bl0g nie..behbehbeh



                selfiee nie harus tau tak..?? sesuatu perkara yang mendatangkan kebahagiaan..muahahahaha


          ya rabbi..happy bebeb0 ke aku tyme nie..perubahan muke yang sangat tahpape dri gamba atas dan                                            bawah..ajenye semangat ben0 aku senyum nye p0n..hahaha

penutup
hurmm 0keyy aku malas nak taip pepanjang dah..tapi yang nie aku kene bagi tau jugak..bukan ape..aku just nak bagi tau yang sebuah ikatan persahabatan tu mesti kene ade jugak dekat dalam diri sese0rang individu..tak tau kenape..tapi mesti kene ade jugak..tau tak yang sebenanye kawan sahabat member dan seangkatan denganye semua nie sangat membantu kite dalam melengkapkan kehidupan kite yang sementara nie..kalau bagi aku lah..kawan nie adalah tempat kedua untuk aku happy selepas dari family besa aku..tanpa kawan aku mesti akan rase kurang je..yelah cube bayangkan kalau aku x de kawan..x delah aku dapat bergamba seperti di atas tu and x merase lah aku secret resepi..!! muahahahaha s0 kite kene cari kawan and bila dah ade kawan tu t0l0nglah hargai mereka jangan nak s0mb0ng sangat 0keyy..*kenyitMata..cehhhh,,,hahaha

Great siap p0n penutup..!! haha

p/s: huruf "0" r0sak n aku terpakse gune k0s0ng..s0 jangan nak pelik sudah pasaipa tetibe ape satu huruf yang besar kat perkataan2 aku..hahaha
     : n0ran(driver) julia(c0-driver) cheah(passenger) gha(passenger) me jannah(passenger)

sayang semuaa..!! sayang pikahh jugakk..die x de dalam gamba sebab ade hal yang x b0le dielakkan..hahaha
   
w0keyy siap!!
baibai semua assalammualaikumm..aku malas nak tulis dah..-,-"                                                        

Tiada ulasan:

Catat Ulasan